7. mai 2010

7.mai- Keila Jõepark

Tänane sprint ebaõnnestus täiega. Ilm oli muidugi superilus- sadas ja puhus tuul vinge-vinge.
Startisin kell 19.01, kuid stardialas pidi olema juba 18.30. Tuulevarju polnud ka kuskile minna. Rada oli mõnus ja liiga kiire, et tegin 2 ämbrit. Teised vist ka, Anneliga kohtusin alles viimases punktis. Kui olin lõpetanud ja rahulikult ületanud raudtee ja jupikene maa kõndinud. Vaatan kaarti, et mida nüüd, olen ühe punkti vahele jätnud. Viimased etapid olid 31-51-F. Kui 51 märkisin, siis olin veidi kõhklev, et pidi nagu 31 olema, kuid kaardil oli ka 51 ja nii ma ei pabisatnudki. No hea, et ma seda ikka enna mahalugemist märkasin. Tulemus tuli nüüüd pea 5 minutit kehvem. Kuid parem positiivne tulemus, kui DQ. No ma üldse ei imestaks, kui ma seekord viimane olen.

2 kommentaari:

  1. Juhendis oli öeldud, et võistlejad peavad olema lahkunud parklast/finišialast kell 18.30.
    Seega olid kõik Keila baarid-restoranid enne starti külastatavad.

    VastaKustuta
  2. Oh, miks ma varem selle peale ei tulnud. Aga, eks head mõtted tulevad ikka veidi hiljem.

    VastaKustuta