5. mai 2010

5.mai- Tallinna MV lühirajal

No mida kirjutada? Enne kui mina jõudsin startida, Märten juba lõpetas. Kiitis, et ainult üks suur tõus on ja muidu lihtne rada. Aga mina pidin üle ühe mäe 3 korda ronima. Raja alguses 2 korda ja lõpus veel korra. Ei jaksanud kohe mitte joosta....
Lühikeste etappidega juhtus taas see olukord, et punktid tulid liiga ruttu ja ma ei jõudnud neid korralikult tabada. 33 lohu punkt oli nii hästi kuusekesega maskeeritud, et ma lihtsalt ei märganud seda. Loomulikult uhasin sihini tagasi ja võtsin veidi rahulikumalt ja siis, sain punkti kenasti kätte. Järgmise punktiga 34 sama jama. Kaldusin liialt paremale, kuid mitte väga. 37 ka vigane punkt. Ühesõnaga sai kohe mõnusalt soperdatud. 42 punktis kohtasin Triinat ja Hannula jõudis järele. Kusagil nägin ka Liinat, aga täpsemalt nagu ei mäleta, kus? Imelikul kombel jooksis ta mulle vastu, ju oli punktist suure kiirusega mööda silganud. Peale 14-dat punkti vigu enam ei teinud.Kui oleks vaid jaksanud joosta, siis oma 4 minutit oleks võinud kiiremini joosat,kuid rohkem küll vist mitte. Aga, eks analüüs näitab, mis ja kus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar