29. mai 2010

29. mai- Pikakannu

Sellele võistlusele sai mindud vaid poiste pärast. Kuid väikeste sekelduste tõttu, läks Märten hoopis Saaremaale ratast sõitma. Arvatavasti on ta kõige noorem võistleja M16 klassis. Ainult ime võib teda viimasest kohast päästa. Ja eks seda sõidupraktikat kaardiga on ka vähe. Peaasi, et see sõidutahet ära ei võta.

Meie automatk sai alguse kell 10.15. Alustuseks sõitsime Jürisse. Seal võtsime Etheli-Ekvardi peale ja nii see sõit lahti läks. No ma saan aru küll, et minu poisid pole alati just meeldivad reisikaaslased. Ja hästi arvate, et seekord oli samamoodi. Igavaene tegu nende omaarvamuste-mõtlemistega. Ethel oli küll hetke endast väljumise äärepeal. Ahjaa, ühe peatuse tegime siiski, kui poisse autos ümber pidin paigutama. Aga kokkuvõtteks jõudsime kenasti Tartu. Lõunakeskuses, kus kinnitsasime keha ja shoppasime kingapoes.
Pikakannu polnud enam kaugel. Kui Kristina mulle helistas, et kus võistluskeskus asub, siis tekkis mul väike paanika, sest ma polnud seda uurinudki-vaadanud. Sest arvasin, et võistluskeskus asub samas kohas kus kord karjalaske võistlus oli. Minu kartused hajusid, kui Kristina teatas, et on kohal.

Ma ju teadsin, et rada on nii pikk, kui ta on. Aga, et kaart on 15000-ne?! Õnneks mingit kribu-krabu palju ei olnud, kuid hooti tõlgendasin kaarti jälle omamoodi. Enne esimest punkti sain mõnusa muda-ja nõgeseravi kätte. Ütleme, et põlved kipitavad siiani. Ja imelikul kombel sügeleb põlvel olev õmblus, ju nõgesed talle ei meeldinud. Talumatu lämbus ja mõtlesin juba mingis kraavis enanst turgutada, kui siis hakkas vihma sabistama. Läks vähe jahedamaks.
Mina startisin enne Markus, kuid lähenedes viimasele punktile kohtasin Markust kui Ekvardit. Ise veel hüüan, et mis te jalutate?! Kui nemad hakkasid ohkima, et jalg-põlv valutab, teisel pistab jne. Üks nutt ja hala. Ju hakkas Ekul piinlik ja viimasest punktist siblis mulle järele. Kuulen, et keegi hirmsasti ähib selja taga. Eku. Tegi mulle paari sekiga viimases spurdis ära.
Mihkel jooksis ka ja saavutas teise koha. Kaart-rada oli küll selline, et ega seal poleks ta midagi lõiganud, sest ta pole veel nii osav sell.

Õhtul vaatasime eurovisiooni Poisid meisterdasid võileibu,sest Reikop ju ütles, et tuleb suupisteid varuda, muidu ei jõua seda pikka programmi vaadatud. Mina igatahes päris lõpuni ei jõudnudki vaadata. Kuid hääletasin Saksamaa poolt küll, Markusele meeldis Rumeenia lugu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar