15. mai 2010

15.mai- EMV

Ütleme nii, et kogu see üritus oli minu jaoks äparduste jada.
Ühest küljest- oli kohale sõit hea, mingeid tõrkeid ei esinenud ja ootamatusi ei tekkinud. Teisest küljest- teekond oli pikk, kuid on esinenud ka pikemaid sõite. Siin kohal ma ei kurvasta pikemalt.
Kuid kohale jõudes tekkisid mingid tobedad autosabad, mis olid veidi ebamugavad.
Ja siis läks lahti, kõigepealt olin oma kompassi koju lauale jätnud, sellepärast et ta hooti kalossi näitas. Poistele oli kompassi kindlasti vaja, mis nüüd teha? Juba olin rahakotiga Poomi-Koppa poole teel, kui Ville mikrobuss teele jäi. Nii küsisingi abi Villelt. Ja Villel oligi vaba kompass. Saab ikka turvaliselt metsa.Enne veel puresid sääsed nii mis jaksasid. Aga metsas need hädad alles algasid. Kõigepealt k-punktist esimesse punni jooks oli õudukas, kasetüükad püsti ja risumaailm laiutamas. Kõigepealt suutsin ma seal pikali kukkuda ja tänasin õnne, et silm peas on. Ja eks tore on, et üldse metsast välja sain. Nii kehva tulemust pole ma ammu suutnud teha.
Peale jooksu mõtlesin, et kas viskan kompassi nüüd nurka ja hakkan hoopis esmaabikapikesi nikerdama või heegelgrafitit.
Kuid mis siin salata, ka eelmisel aasta lühirada polnud mulle edukas. Kuid siis sai üks ja põhjalik viga tehtud. Nüüd need vead ainult olidki. Ei saanud ma kaardile kohe pihta ja siis ei tahtnud maastik kuidagi kaardiga sobida. Siis olles pea punktis arvasin, et olen valel teel ja keerasin tagasi, et taas samasse kohta tagasi tulla. Ja nii oma mitu korda. Lõpuks oli tuju nii ära, et mõtlesin ka katkestamise peale.
Eks ma siis kohe mitu päeva ei orienteeru, söön parem śokolaadi ja väike veingi kulub ära.

Rein Undi äpardus metsas pandi ka luuleridadesse.

Unt pidas plaani eestikatele sõita
ja kindlasti see ka ära võita.
Kuid Lõuna-Eesti memmed-taadid
ei mõelnud sama moodi.
Vaid salaurkast spetsiaalselt
uus liin välja toodi.
Metsa tõmmatud hundiliin
oligi teist värvi.
Oh sa pagan, see ajas
Undi päris närvi.
Lidus edasi-tagasi mööda nööri,
mida teha.
Lõpuks võttis julguse kokku,
väsima hakkas ju keha...
Nii tuligi teine koht.
Uh, vähemalt puudus hundijahi oht
Tänu tähelepanu eest! Talve

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar