2. mai 2010

30.aprill- Ilves 3, I päev

Matk Lindorasse kestis päris kaua. Kontrollaeg oli 4 tundi, kuid mul läks kauem. Põhjuseid leiab mitmeid. Poisid ei suutnud oma staffi autosse tuua. Märten otsustas reedel veel 3 tundi tarkust ammutada ja seetõttu saime startida pool 12. Lootsin, et jõuan taas Mäo tanklanio, kuid Annas pidin kütust lisama, sest punane tuluke hakkas hoiatavalt põlema. Taas ajakadu. Söögipaus kestis ka kauem, kui olin arvestanud.
Aga ilm oli suurepärane ja sõita oli lausa lust.
Võistluspaik oli tuttav, sest sai viimasel 4-Est-il osaletud.
Jooksud toimusid Tammeveski-Kapera kaartidel.
Esimesel päeval olin oma klassi esimene startija ja mulle see kuidagi ei meeldinud. Rada 5,1 kilomeetrit ja 13 kontrollpunkti. Esimesse punkti joostes tekkis väike segadus, sest maastik ja kaart ei tahtnud kuidagi klappida. Hea, et lõpuks taipasin -kaardi mõõtkava väheke suurem kui päevakul. Vigu kogunes 2. 7-54 punktis sai mu 4 minutit hiljem startinud Jana kätte. Olin punktist veidi üle jooksnud ja segaduses.10-61 kaldusin punktist liialt läände ja tegin väikse ringi. Rada nõudis palju vastupidavust ja head vormi. Jooksma tuli hooti ennast ikka sundida.
Poistel läks samuti hästi. Suuri edusamme on tegemas Mihkel, sest tema on nüüd nimekirjas eespool. Ja eks see harjutamine teeb ka meistriks. Ta saab veel jörgmisel aastal M8 klassi juusta ja siis juba 5-dat aastat. Lausa veteran.
Peale võistlust suundusime Haanjasse, kus me ööbisime. Risto organiseeris väga mõnusa majutuse. Koht lastesõbralik ja tegevust jätkus neile mitmeks päevaks. Tütarlapsi oli meie seltskonnas 3 ja poisse 8!! Igav polnud ka täiskasvanutel, selle eest hoolitsesid juba väiksemad inimesed.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar