4. mai 2010

4.mai- Tähetorni

Täna oli samuti hea päevak, et harjutada sprindiks. Paar pikka etappi võtsid vaid hoo maha. Kahjuks vigateta ei saanud. 43 oli hää punkt, sellise punkti peale tuleb kohe tulla. Praktiliselt seisin punkti kõrval, aga mitte ei näe. Siis jõudis Marge mulle järele ja see oli halb, sest ta püsis mu kannul. Ja see mulle ei meeldi mitte, kui sind jälitatakse. Ise püüan selliseid olukordasid vältida. Kuid teel punkti 45 jooksin eest ära. Kas ta möödus järgmisel etapil 56-52 hetkel ei tea, kuid rohkem ma teda ei näinud. 56-52 olnuks otsetee õige tee, kuid mina sahmisin mingis võpsikus ja lõpuks jooksin mööda vana raudteetammi. Siis pidin hüppama üle kraavi-oja. Tahtsin vasaku jalaga tõugata, et vupsti ojast üle olla, kuid mudane pinnas vajus ja tõugata nagu polnudki enam kuskilt. Minu õnnetuseks ei maandunud ma mitte paremale jalale, vaid paremale põlvele. Ning see põlv on mul siinani hellake. Mõnusa obaduse sai ta küll. 54-55 võttid samuti hoogu maha, sest maastik oli pehme ja risu-räga täis. Selles paigas on ennegi vigu tehtud. Raja alguses planeerisin, et alla tunni peaks ikka jooksma ja nii ka sai tehtud.
Märten täna ei jooksnud. Ta leidis, et peale spordipäeva ei jõua ta enam joosta.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar