2. mai 2012

1.mai- Keila

Minu selle hooaja esimene teisipäevak Keilas. Kui alguses üritasin otse läbi rohelise minna, siis peale teist katset loobusin, lihtsam oli mööda teid joosta. Kuid ega ka tee peal ohutum olnud. Keegi oli hea pika ja harulise kibuvitsa oksa teele vedanud, millesse ma juhuslikult kinni jäin. Nii maadlesin selle oksaga mitu minutit, et temas kuidagi lahti saada. Püksid õnnestus mul kahest kohast katki tõmmata. KP 51 lähenedes, libastusin paekividel ja oksarisus ning kukkusin lihtsalt selili. Õnnelik kukkumine oli. Kuigi toomingas ja muu põõsastik pole veel eriti roheline ja nähtavus peaks hea olema, siis täna ei näinud ma väikeseid lagendikke rohelises kuigi hästi. Markus jooksis täna M 16 klassi, sest M 14 kaardid olid lihtsalt kella 18.-ks otsas ja ta ei viitsinud rada ise joonistada. Mihkel ei tahtnud metsa poole vaadatagi, no eks ta veidi ikka vaatas. Kuna sellel ajal kui mina metsas olin, ehitas tema puuonni.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar