16. mai 2012

16.mai- Padise

Padisel toimus Tallinna MV . Padise on minu jaoks olnud tore orienteerumise maastik, kuid tänane kaart tõestas hoopis vastupidist. Joostes esimest vahetust, ei saanud ma kuni 5-nda punktini kaardiga kuidagi sõbraks. Tahtsin metsast juba äragi tulla, aga Maris ja Merike tahtsid ju ka joosta. Juba 1-53, punkti joostes, ajasid need soosoolikad mu pea sassi. Nii tegin punkti minekuga kena kaare. 2-52, tegin veel suurema ringi, pendeldasin mingite kraavide vahel. Aru ma ei saanud, kus see kraav tegelikult on. Hiljem kui taas raja lõpuosas samas piirkonnas olin, taipasin - ühe sihi servas on kraav, mida kaardil polnud joonistatud. Ei tea, kes selle kraavi sinna nüüd kaevas? 3-34, tipuke tihnikus. Kaldusin liialt vasakule, taas ringike. Kirusin ennast ja rajameistrit. 4-31, minnes pidin mööduma ühest majast, seal lõugasid koerad, hoidsin targu võsa poole. Lageda servas kivi , rada taas olematu, kive rohkem kui vaja. Taas punktist mööda, sest leidin ennast tas kraavi kaldal. Ei ole võimalik! 5-36, võtsin veatult, no viimaks hakkasin kaardijoonistaja hingeelu mõistma. 6-38, igavikult pikk etapp. Jälle punktist veidi mööda. 7-39,8-46, pihtas. 9-44, oli pressikas. Jooksust mingit rõõmu ma täna ei tundnud. 10-47, läksin vale künka otsa. Jama. 11-43, vees sulistamine. 12-40, taas üle vete minek. 13-50, leidin ennast taas selle kraavi kaldal, olin ületanud kaardil päris tugeva raja, kuid metsas oli ta rohtunud ja vähe märgatav. ledisn ennast taas vees. No ei ole võimlik, et ma punktist mööda oleksin jooksnud. Kuid kahjuks see nii oli. 14- 49, punkt künka jalamil. Võtsin toredama 51 punkti ennem. Minu künkake oli nüüd küll vähe märgatav. 15- 55, kus on lohk? Leidisn. 16- 45, majake oli, kuid punkti kohe ei näinudki. Lõpuks ometi sain metsast välja. Teistest kuskil 10 minutit maas. Sain veel enne suurt vihma metsast välja, kuid mida aeg edasi seda hullemaks ilm läks. Hiljem Merike kommenteeris, et käisin ujumisvõistlustel. Oma kehva jooksu kiuste saavutasime siiski teise koha. SRD naised olid tublid. Ei tea mis oli rajameistri mõtteis, kui raja sinna Padise kaardi hüljatud paika planeeris. Korraldajad teevad viimasel ajal kõik selleks, et võimalikult vähe võistlejaid metsa tuleks. Mina igatahes järgmisel kolmapäeval enam ei lähe.
Leidsin ühe vana huvitava loo, panen ta siia kõigile lugemiseks. Jüri oli Mõisas, aga eemal Anne Veskis Loopis Uuno Evet Kividega. Samal ajal kui Rein Langil oli, läks Jaan omapead Krossi sõitma, sinna põllu peale, kus Ellen Niitis. Eemalt Võsast filmis Peeter, kuidas Tõnu Karguga tuli, Kalevi Kruus käes ja jõi Hillari Kohvi. Tõnis Mäe otsas Noolis Erki Reeta Linnast. Anu läks Jaani Kirsipuud Saagima ja Mart Juuris Jüri Tamme välja, hiljem Meelis Ladus kõik riita. Kui Maarja-Liis oli Ilusaks joodud, julges ka Marju Kuudist välja tulla. Siim Kallas selle peale juurde, kui Rein hõiskas, et Otasson. Kui Mart tuli uue Laariga, oli Lennartil Meri juba põlvini. Pidu oli täies hoos-Virge Naeris, Tõnu Kilkas ja Anu Sääris edasi-tagasi. Aga Maria tahtis, et teda Rahule jäetaks ja andis Henrile Laksu vastu pead. Heiti Hääletas Mardi poole Sallu, sest Heli oli Läätsed ära kaotanud. Kaie aga Kõrbes unistas, et oleks Peetriga Oja ääres...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar