31. mai 2012

31.mai- Raudoja

No ma ei tea mis mul täna mõtteis oli, kuid metsas siblisin liiga palju ringi. Täna hommikul kui raadiost horoskoopi ette loeti, siis pole ma sellele eriti tähelepanu pööranud. Nüüd läks ta küll täppi- "mõned inimesed püüavad su tähelepanu võita, kuid mõtted liiguvad seal, kus tegelikult olla tahaksid". Toredate nimeste tähelepanu pole liiast, aga kui nad jooksmist segama hakkavad, siis on pahasti küll. Samas tunnen ennast kuidagi kurnatuna, et tegelikult sooviks jooksmise asemel kodus voodis magada ja lihtsalt puhata. Aga puhkus algab alles Jukolal. Ju ma läksin metsas unistamisega nii hoogu, et jätsin ühe punkti lihtsalt vahele. Ja eks see pea oli ikka väga laiali otsas, sest suunajooks ei laabunud ka kuidagi, sest kompass näitas kalossi. Kuid õnnestumisi oli ka, sääski ma ei toitnud ja uute papude omanikuks sain ka. Nüüd võib vanad rahulikult ära visata. Ahjaa Raudsillal oli täitsa vahva, isegi vaatamata vihmale. Tahtsin peale laevade ja parvede meisterdamist Ihasallu jooksma minna, kuid kui oled terve päeva vihmaga võidelnud, siis nagu eriti metsa ei tõmmanud. Aga kes käisid jäid kindlasti rahule. Ma vähemasti loodan.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar