21. mai 2012

20.mai- Pala

Tartu Kevade 2. päev. Äratus oli pool 8 ja kella 8 oodati meid juba hommikusöögile. Hommikupudru kõrvale sai pakutud sünnipäevatorti. Viimasel ajal on need Märteni sünnipäevad kuidagi kodust eemal. Eelmisel aastal pidas ta sünnipäeva Baltikatele sõites bussis, nüüd siis Voore Külalistemajas. No eks varemgi on saadud sellel päeval Loomaaias, Bowlingu saalis, metsas jne. viibitud. Täna siis põhiliselt orienteerudes. Ilmad on tema sünnipäevadel olnud tavaliselt ilusad, nii ka 14 aastat tagasi. Tema sündimise lugu on üks pikk ja huvitav küll, kuid siinkohal ma sellel pikemalt ei peatu. Aga eks ta üks tagurpidi poiss oli juba sündides ja eks ta püüab oma põhimõtetele kindlaks jääda. Palavad ilmad ei tule orienteerumisel kuidagi kasuks. Tahtnuks lühikeste pükstega joosta, kuid olen oma põlvikud kas ära kaotanud või olid nad nüüd lõhki joostud. Igatahes kapist ma neid ei leidnud. Nii tuli pikkade retuusidega joosta. Jalanõud tahavad ka enne suve ära väsida. Etapi aegu vaadates, siis joosta nagu jaksaks ja ei jaksa ka. Mihkel oli täna väga tubli, jooksid teise aja välja. Esikolmikusse tal seekord asja ei olnud, aga järgmisel aastal, poisid hoidke alt. Markus eksis rajal ja oli täna 3, kuid kokkuvõtteks saavutas kolmanda koha. Märten tegi ka hea jooksu, võrreldes eilsega. Rebis täna kolmanda aja ja üldkokkuvõttes neljas. Mina täna täitsa kapsas. K-punkti jõudes tuli võtta vägev tõus, eks see andis oma panuse. Tegin kohe esimese punktida 4 minutit viga ja rajal kogunes minuteid veel juurdegi. Aga kehvast jooksust sõltumatult anti mulle kolmanda koha auhind = särk+moos. Särki kannan võibolla ise, kuid moosi lubasin Marisele. Selleks korraks võistlus läbi. Plaan on minna veel sellel kuul baltikatele, kuid ma kohe tea, kas sealt mingit head tulemust tuleb.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar