25. mai 2013

25. mai- Paldiski

Ekstreemsportlik seiklusrogain "Libahundi jälg" Paldiskis. Hommik oli jaheda võitu ja tuuline. Õhtul asju pakkides, ei mõelnud üldse soojadele riietele. Eks endal olid mõtted ka juba suvelainel. Hommikul välja vaadates, sain aru, et ilm pole kiita. Nii sai soepesu selga aetud. Kohale jõudes, selgus, et ilm on ikka sant ja tea mis veel peab selga panema. Juba mõtlesin, et juhtub nii kui Libahundi jälg Naissaarel toimus. Linnas oli ilm super soe, kuid saarele jõudes sadas seal vihma ja nii terve päev. Vastavaid riideid polnud ju ka kaasa võetud. No see oli katsumus.Igatahes jäi meelde.
Olin võistkonna kaaslastest kõige varem kohal ja nii oli aega numberid otsida ja lisavidin Gps saatja välja võtta. Ma ei tea, mis alustel need võistkonnad välja valiti, kuid minul kindlasti isiklikke teeneid selles vallas ei ole. Toetun siis tugevamatele Aleksandri ja Matile. Kui nad mu sinna metsa viivad, siis välja peavad nad mu ka sealt tooma. Rajaplaneering jäi Mati õlule. Aleksander ei jõudnud üldse planeeringus kaasa rääkida, sest tema aitas oma pojal plaani teha. Plaan oli täitsa reaalne ja teostatav, kuid polnud ju aimu, kaua lisaülesanded aega võtavad ja kuidas sooritus õnnestub.
Stardis kohe oli lisaülesanne, kus kulus oodatst rohkem aega ja nii olime plaanitud ajagraafikust kogu aeg maas. Rajal tegime ka korrektiive.  Punktis 57 Aleksander kukkus ja lõhkus oma kompassi. Nii andsin enda oma talle, sest mul oli seda niikuinii kinnaste tõttu halb käes hoida. Punkt 65 lihtsalt ei läinud, sest ei jõudnusd selle punkti võtmise strateegias varem kokkuleppida. Lisaülesanded olid liialt ronimise põhised ja neid pidin ise sooritama. Nii on mul pigem jooksust-ronimisest käed valusad, kui jalad. Õnneks Mati soostus kahe puu otsa ise ronima. Peaks ütlema, et võistkonna töö sujus hästi. Ja üldiselt võib öelda, et kellega olen võiskondlikult koos jooksud, neid võib kiita. Mehed arvestasid kenasti minu tempoga. Kui lõpuni oli veel 1,5 tundi ja mehed polnud enam nii erksad, siis pidin ise vedur olema. Kiitlesime veel, et rada on kui neljapäevaku M14 klassi rada, et ainult jookse ja lõpp pole enam kaugel.Tulemusega võib ka rahule jääda. Planeeritust jäi 6 Kp võtmata ehk 31 punkti. Kuid lisaks võtsime 3 Kp-d mida polnud plaanis ehk 8 punkti, nii et 23 punktiga jäime miinustesse. Kuid loomulikult olid korraldajad teinud head tööd ja kõhu sai kenasti täis ja saiakesi jagus veel kaugema nurga inimestele kaasa võtmiseks. Ilm oli jooksmiseks super ja kogu üritus 5+.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar