23. mai 2013

22. mai- Apuparra

Tänane  päev koos valikorienteerumisega läks täiega rappa. Kõigepealt hakkas auto signalisatsioon strekima, lärmas teine kus aga sai. Ilm polnud ka kiita, linnas sadas vahelduva eduga. Peast käis ka mõte, et äkki ei läheks. Samas rajameister Margus on aega ja vaeva näinud ja kehv oleks, kui orienteeruja vihma pelgaks ja siis metsa ei läheks. Oodata oli midagi huvitavat. Igatahes on nüüd nii, et kui peab metsas punkte valima, siis mina oskan teha loomulikult kõige huvitavamad valikud ja mõned punktid mis teele jäävad, neid ma lihtsalt ei võta. Kohe alguses tulnuks kaarti korralikult uurida ja siis jooksma punuda. Esmalt sai vale suund ja valik tehtud, kuid mis teha. Kuskilt pidi ju alustama. Eriti meeldib mulle metsik loodus, nii rassisin rägas ja treenisin põlvetõstejooksu soos ja rabas.
Raba kusjuures oli täitsa joostav. Tekkis ka olukord, et ma ei jõua õigeks ajaks lõppu. Eriti raske oli, kui selgus, et olen suunaga taas eksinud ja nii jäi üks punkt jälle vahele. Jõudsin nibin-nabin. Tahtsin minna järvekese juurde pesema, kuid teel sinna kohtasin metsist ja nii läksin hoopis auto juurde tagasi, et fotoaparaat ligi võtta ja sellest vahvast linnust, kes soo servas urises, pilti teha.

Enne Tallinnasse sõitmist põikasin Aegviitu, et sealt bensiini osta. Järjekordne tänane valearvestus. Kui ma bensiinijaama keerasin ei märganud ma midagi kahtlast. Kuid kui olin tankimise lõpetanud ja autosse istusin, märkasin sõdureid, kes posti taga, kes teepervel siruli olid. No väga hästi maskeerunud, kuidas ma neid enne ei märganud. Lisaks olid mõned sõdurid veel maandtee ääres kraavis, kiivrid peas ja püssitorud suunatud teele.
Tegin ühe metsapeatuse ja küll siis hakkas neid sõdurite autosid mööda kimama. Ühe sain ka pildile.
 Ahjaa, ühe lubaduse  teostamine jäi täna ära. Mitte, et see mul meeles poleks olnud. Aga homme ka tore päev, äkki õnnestub: )



2 kommentaari:

  1. Lahe ja seiklusrikkas päev. Metsisele ei paista meeldivat see sinule poseerimine, samas sul vedas metsis on pildil kogu oma eheduses - suled turris. Sa saada see metsise pilt loodusfoto konkurssile.

    VastaKustuta
  2. Foto kvaliteet pole just kiita. Ja eks ta veidi pahane oli jah, otsis kaaslast. Mees kellega ma koos seal sooserval pilti tegin, sai metsise käest veidi tuupi ka.

    VastaKustuta