11. aprill 2010

Nädalavahetus, mis spordist vaba

Ütleme, et see oli harvadest nädalavahetustest, kus polnud vaja kuhugi sõita ja joosta. Kuigi ilm oli jooksmisek just kui loodud.
Pühendasin palju tunde aias toimetamisele: riisumisele, pühkimisele, saagimisele ja põletamisele. Ütleme, et olen oma tööga rahul. Kuid kindlasti on vaja veel ja veel sahmida.
Samuti mõtlesin kuidas tööl tervist edendada, sest mind on ei tea kelle tahtel kaasatud meeskonda, kes sellega peab tegelema. Kuidas siis seda tervist edendada? Mõtlesin-mõtlesin ja välja mõtlesin. Maailma muuta ma ei saa, niisiis tuleb muuta iseennast. Vanarahvatarkus on ka öelnud, et eeskuju õpetab. Eks ma siis õpeta aga edasi.

2 kommentaari:

  1. Kust otsast sa ennast nüüd muutma siis hakkad? Ettepanek mul sulle oleks järgmine: alustaks soengust. ps: neiu juuksurratastel tuleb varsti oma salongiga muu poole.

    VastaKustuta
  2. Vahva, ammu selline plaan mõlgub meelen. Mulle sobiks reedene päev...

    VastaKustuta