25. aprill 2010

25.aprill- Tartu Kevad Käärikul II

Täna oli ilm kenam. Päikese käes lausa suurepärane ja palav.
Start oli täna Kääriku järve paadisilla ja staadioni vahelisel alal. Eelnevalt oleksin tahtnud rohkem infot-skeeme internetis, et kus start asub. Kõik ei ole siin Käärikul nii tihedad külalise, et teaksin hoobilt kus ja kuhu tuleb minna. Jäänuks asjata sahmimine ära. Eelmisel päevalgi oli start Harimäel. Loomulikult olen ma seal käinud, kuid talvel ja siis polnud mingit teed näha.
Täna olin eelviimane startija. Raul Laasi õhutusel loobusin soojapesu särgist. Kuid tuul tundus siiki külm ja nii toppisin särgi uuesti selga. Paren kurk soojas , kui hiljem kurk haige. Alustasin rahulikult, olin põlve korralikult teipinud ja rabelama ei hakanud. Võita mul niikuinii ei õnnestu. Loomulikult oli rajameister punktid soo servadesse ja etapid üle soode planeerinud. Kuid mul õnnestus jalgu säästa ja alles punktis 5-47 sain jalad märjaks. Kuid punkti 3-41 auguga oli jamamist. Pendeldasin seal kraavi, sookeste ja tee vahel jupikene aega.
Väike takistus oli ka 6-50-ga. Enne lõppu pidi ikka ronima. Lootsin, et põlv peab siiski vastu. Pidas.
Jäin tulemusega rahule. Kuigi M50 klassi mehed jooksid siiski kiiremini. Jube-jube. Arenguruumi ikka on.
Poisid olid tublid. Märten oli täna võidumees ja Markus oli teine. Temal vaja rohkem jooksutrenni teha, et jaksaks joosta.
Auhinnaks said poisid hulga pudeleid sildiga "Valge Klaar". Ise jäin tublile teisele kohale ja auhinnaks sain kena särgiku. Kahjuks L suurus ja mulle igati suur. Kahju kohe.

2 kommentaari:

  1. /---/ Kuigi M50 klassi mehed jooksid siiski kiiremini. Jube-jube. /---/

    ?? :))

    VastaKustuta
  2. Jube-jube, sest nemad liikusid kiiremini ja mina seevastu nii aeglaselt.

    VastaKustuta