20. aprill 2010

20.aprill- Pirita

Täna tuli jalgu kiirelt liigutada, sest pidin jõudma kella 19-ks erakorralisele koosolekule.
Kaart oli väike ja rada jooksis edasi-tagasi, risti ja põiki. Juba teel esimesse punkti 32 tundsin, et ma ikka ei jaksa joosta. Punkti 33 jooksin üle kahe sooriba, no seal oli vett mõnusasti, saingi jalad märjaks. Vahepeal tekkis punktis 39 väike segadus, sest ma ei suutnud kohe taibata, kuhu ma nüüd siis jooksma pean? Punkti 44 tuli peataolek, sest legendis oli küngas, kuid ma kohe ei vaadanud täpsustust. Olles õigel künkal ei näinud ma punkti, tiirutasin ja jooksin veel edasigi, et kontrollida asukohta. Kõik klappis, lõpuks taipasin legendi lähemalt uurida... Tubli 2 minutit viga. Jama. Peale seda polnud lõpp enam kaugel, sest vaatasin juba 13-nes punkt ja 3 punkti ongi jäänud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar