17. juuni 2010

17.juuni- Vääna-Jõesuu


Tänane päevak ei läinud kuigi hästi. Jalgades oli veel eilse jooksu väsimus ja mõned eksimused tulid. Ja nimme väga lihtsates etappides. Eriline takjas oli mul peale punni 9-44 sabas ja see häiris mida väga.

2 kommentaari:

  1. Su pahameel on kõik õigustatud. Ma olen oodanud viimasel ajal stardis enne mitu minutit kui kogemata oled samal ajal stardis, et ei satuks samal ajal rajale (Ükskord kui punkt 51 otsisid ja alates tesiest punktist koos, siis ma tõesti ootasin stardis 4 minutit, ennem kui startisin). Teadlikult ma ei taha kellegil sabas joosta. Lihtsalt on sattunud mitmel päevakul, et rajal samas punktis. Ma saan aru su pahameelest, kui selline situatsioon tekib, et rajal koos-eks ma siis ootan rajal st seisan lihtsalt, et jõuad paari minutiga eest ära joosta
    Marge

    VastaKustuta
  2. Mõnikord seisneb pahameel selles, et ma ei jõua lihtsalt kiiremini joosta. Seisma sa kindlasti sellepärast ei peaks, sest kõik võivad eksida ja vigu teha. Näiteks neljapäeval punktiga 44 või 48, ka 43-das tegin viga.
    Aga sina oled tubli ja jõuad joosta igasugustes tingimustes.

    VastaKustuta