13. september 2011

13.september- Hiiu - Tähetorni

No milleks ma sinna metsa üldse ronisin. Mõtlesin ma, kui vihma enne jooksmist sadama hakkas. Lisaks sellele jõudsin endale pileti lunastada veidi peale kella 19.00, sest loengust varem nagu ka ei tahtnud ära tulla. Kartsin juba, et mind metsa ei lubatagi. Kuid kõik olid sõbralikud ja nii sai sinna metsa siis mindud.
Kaart oli jällegi kui kirbumust ja legendi lugemisega ma ka vaeva eriti ei näinud. Kuigi jah, kp tunnusnumbreid võiks ju ikka teada. Nii sai mõnedki korras ei tea kuhu ja mida vaadatud. Paaril korral ei näinud ma tähist, olid kuidagi puu või põõsa varjus. Oma osa mängis siin kaasa ka vihm ja kellaaeg, sest metsa all oli juba kaunikeste hämar.
Nii kukkuski suhtkoht kehv tulemus välja. Aga mis sellest, ongi aeg kaardivabale treeningule üle minna. Sisetreeningutega olen juba alustanud, kuigi koormus jääb veidi lahjaks, sest pikemat treeningut lihtsalt aja puudusel ei saa teha.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar