3. august 2010

25.juuli- Kadijevac

Hommikune sõit stardipaika oli kurb. Võistlusmeeleolu enam nagu polnud.
Info ütles, et starti on 600 meetrit. Sooja vaid 8+ kraadi. Jube jahe ja külm. Dressipluusi ei tahtnud mitte ära võtta. Õnneks oli mul teine jooksusärk kaasas, nii panin endale 2 särki selga. Mõtlesin, et mis see siis ära ei ole, maksimaalselt 1o minutit koos metsapeatusega jõuan starti. Hakkan 15 minutit enne oma starti liikuma. Jooksen ja näen, et tähistus starti kisub mäkke üles. Kokku oma 60-70 meetrit tõusu. Vanemad sportlased ukerdavad ees ja mööda nagu ka ei saa. Arvan, et korraldaja oleks pidanud hoiatama sellisest tõusust enne starti. Jõuan starti 8 minutiga, aega jääb ülegi. Hakkab palav. Juba kahetsen, et teise särgi peale panin. Ootan stardikoridoris. Vahes kus legende saab, minu raja legendi pole on 21B legendid. Ütlen kohtunikule, et minu raja kotis pole minu raja legendi. Kohtunik hakkab otsima, leiab, kuid ikka mitte õige. Olen juba tige. Lõpuks saan vajaliku lipiku. Stardikohtunik küsib, mis minu nimi on. No ma ei tea, kas kohtunik rinnanumbreid siis ei tunnista. Siis selgub, et minu start juba läid. P... olen lausa pahane. No ja siis kaob kontroll. Panen ikka täiega puusse, võigemini võssa. Jahmerdan mitme punktiga. Edasi läheb vahelduva eduga. Lõpus on hoog nii sees, et oleksin eelviimase punkti võtmata jätnud. No tere hommikust. Ja lõpp oligi käes. palju jama ei milleski.
Lõpuks kui kõik on õnnelikult metsast väljas pöördume Kopaonikusse ja tarime oma kraami autosse, ning sõit Skopije poole algas kell 12.15.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar