3. august 2010

26.juuli- Balkanituuri 14. päev

Kell 10. üritame alustada teekonda Ohridi poole, enne veel väike poe peatus.
Kilomeetreid pole sinna palju, kuid sõidame seda maad 3 tundi. Umbes 13.30 oleme kohal. Linnas on ummik ja me ei leia seda tänavat mis meil tarvis. Mingi valemiga jõuame järve äärsele tänavale. Kus tekib seisak, sest linnas on paljud teed ühesuunalised ja kohe on sobe pakkujad platsis. Viimaks lihtsalt läheme ühte hotelli ja võtame endale seal toa. Ning selgub, et hotell on täitsa asjalik, 2+1 tuba 50 eurot.
Läksime linna avastama. Kahjuks ilm polnud soodne. Sadas ja mitu korda üritasime ronida mäkke, et külastada kindlust.

Vihmavarjusid meil kaasas polnud, nii sai kasutatud alternatiivseid võimalusi ja termokile sobis selleks hästi.
Linn on väga ilus. Tänavad vanalinnas kitsukesed. Hiljem selgus, et meie ööbimine olnukski ühes sellises tänavas. Ja peaksin mainima, et hea oli, et me siia autoga ei tulnud.

Vihma tõttu saime poodides kolada ja nii õnnestus meil leida kena kommipood, kus meie jaoks odavat kommi sai osta.
Osturalli lõpetasime õhtusöögiga. Mis oli üli hea ja praad loomulikult väga suur. Lisaks sellele olin ma tark ja võtsin endale kooki ka. Mis prae söömise käigus tundus sulaselge liialdusena. Sest me ei jaksanud praadi mitte ära süüa. Kuid kook oli siiski väga maitsev.
Üldiselt on väga tore linn. Õhtul on tänavatel palju rahvast. Ranna promenaadil on igasuguseid atraktsioone lastele ja peredele.