5. august 2010

4.august- Rakvere- Palermo mets

Sõitsin poistega Rakverre sõstraid korjama. Korjasin peamiselt mina. Põõsaid oli sama palju kui eelmisel aastal, kuid marju sain kokkuvõtteks vähem. Samas on see ju hea, siis kulub ka mahla tegemiseks aega vähem.
Poisid käisid iseseisvalt linna avastamas. Kuna nad polnud Rakveres kaua käinud.
Enne ärasõitu käisime ka päevakul, Palermo metsas.
Oo, kui ammu pole ma kodulinnas orienteerunud ja selles metsas sai kooliajal suusatamas käidud. No sellest on oma 20 ja rohkem aastat möödas. Mõned kohad tulid tuttavad ette, kuid toomingavõssi ma talvel küll ei nautinud.
Igatahes toimusid seal ka kohalikud suvepäevad ja nii sain Märteniga ühe rajal joosta. Olin Märtenist kiirem, kuid ütleme, et lausa napilt. Poolel rajal ta juhtis oma 2 minutiga. Kuid tundub, et tänus sellele, et ma võsas ragistasin ja muffigi enam aru ei saanud. Märten sai seevastu ühe koera käest veidi nahutada. Markus ja Mihkel jalutasid algajate raja läbi. Markus õpetas Mihklile leppemärke ja olid niisama mõnusad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar