18. detsember 2011

Laenatud aeg

Laenatud aeg oli vahva filmielamus. Arvestades, et paar kuud pole mul olnud mahti kinno minna. Alguses võttis veidi aega, et taibata millega tegu, sest enne polnud ma arvustusi lugenud.
Filmiõhtud andis omapoolse hinnangu.
Hetkel kui mu tädi on haiglas ja on vaid sammu kaugusel igavikku. Siis hämmastav on see, et ta ei mõtle hetkegi surmast. Samas, kui me teaksime ette, et kaua me elame, siis teeksime paljusid asju teisiti. Nagu filmis, et päevaga jõuab palju ära teha. Kui meil oleks raha asemel vaid aeg, mille eest saab toitu, bussiga sõita, kohvi juua. Siis kas raatsiksime 2 minutit või 2 tundi oma elust selle peale kulutada. Tervislikum oleks kohvi joomata jätta.
Soovitan soojalt filmi vaatama minna.

3 kommentaari:

  1. Miks kohv ebatervislik peaks olema? Mina arvan küll, et päevas 6 minutit hea kohvi nautimisele kulutamine tõstab elukvaliteeti.

    VastaKustuta
  2. Võibolla väljendasin ennast ebatäpselt. Kohvi joomine on kuidas kellegile. Pigem oleks kohvi joomata jätmine ajasääst. Nagu filmis täna 2 minutit, homme 3 minutit jne. nagu me ise näeme tunneme, kõige väärtus aina tõuseb või kallineb. Ma ei laida kohvijoojaid, kuigi enam ise ei joo, aga kallitele külalistele ikka pakun.

    VastaKustuta
  3. Vahel peabki aja maha vötma ja niisama olema, olgu see siis kasvõi kohvipaus. Millegipärast on tänapäeval vajadus kõigil koguaeg midagi teha. See on umbes nagu asjade ostmine - no ei ole vaja noh. Las minna :)

    VastaKustuta