11. detsember 2011

Ettevaatust maiustamisega!

Nüüd kus jõulud ikka aina lähemale ja lähemale tulevad. Tekib ahvatlusi maiustamiseks aina juurde. Reedel küpsetas Märten piparkooke ja ei jõudnud need õieti jahtudagi, kui juba otsas nad olidki. Tuleb vist uus tainas valmistada.
Reedene päev kujunes väga toimekaks. Peale lühikest tööpäeva läksime õega Järve haiglasse tädi vaatamas. Haigla oli sümpaatne ja hirmus vaikne. Nüüd tundus mulle mu tädi nii isa moodi. Kuid eks nad peavadki sarnased olema, kuigi varem ma seda tähele ei pannud.
Pärast kammisin mõned poed läbi ja ostsin endale uue mobiiltelefoni. Nüüd ma siis taas mobiilne. Kuid nädalane vaikus eetris oli täitsa tervendav. Kuid kõik telefoninumbrid läksid vana telefoniga kaduma ja kui ma kellegile ei helista, kuigi peaks, siis ärge pahandage.
Laupäevaks kuhjus ka mõned tööd-tegemised. Seetõttu ka sise-orienteerumisele ei läinud.
Samas leidsin ikka aega ja sai Kiristinal veidi külas käidud ja saunas viheldud. Mis kiire elutempo juures väga tervendav oli. Sai taas küpsikuid süüa ja glögi juua. Saunas sai nii mõndagi probleemi lahatud ja hea oli tõdeda, et teistelgi on sarnaseid muresid.
Teemaks tuli ka allergia, mis jõulude aegu varmas tulema. No kui neid piparkooke ja mandariine kilode kaupa süüa ja kommid veel lisaks, eks see peab ju kuidagi mõjuma ka. Mõned vürtsikad toidud võivad samuti allergiat tekitada. Abi on Claritine´i või Zyrteci tablettidest. Allergilist nahalöövet soovitatakse ka leevendada kreemiga Eximin. Kreemi võib nahale määrida kaks korda päevas.
Õhtul külastasin koos õega klubi Korterit, mis oli minu jaoks uus leid. Kuni tänaseni polnud ma sellest kohast midagi kuulnud. Kuulamas sai käidud Outloudz-i. Eks see öine pidutsemine enam nii väga minu teema ei ole, kuid vahel ikka võib.
Pühapäeval küpsetas Märten piparkooke. Ja jällegi said need otsa. Taigna hulk on katastroofiliselt vähenenud. Tuleb ikka juurde teha.
Ja et piparkoogivormi ei tekiks, siis teen tööl rohkem trepilõike ikka alla ja üles.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar