9. mai 2011

8.mai- emadepäev

Täna algas pühapäev üllatusega. Markus oli juba mitu päeva ettevalmistusi teinud, et üllatus ikka õnnestuks. Nimelt oli ta palunud mind küpsiseid ja kohupiima osta, siis pidin teda veidi õpetama-juhendama, kuida küpsisetorti valmistada. Nii siis, tort oli super üllatus.
Mina, kes ma laupäevasest jooksust väsinuna tahtnuks pühapäeval kauem, poole kauem magada, aeti mind lauluga ülesse kell 9. No päris nunnu oli neid väikeseid mehehakatisi voodi servas seismas näha, lisaks veel nartsissid. Hea, et tubli emme nartsisse ja teisi kauneid lilli aeda maha on sistutanud. Lastel hea emale kinkida. Lisaks tordile ja lilledele, olid poisid emmele kohvi valmistanud. Kuigi ma kohvi joomisest olen loobunud, oli siiski tore koos kohvi juua.
Ega meil siis enam pikka pidu polnud, sõitsime Haljala ja Rakverre. Haljalas süütasime küünlad minu vanematele, lisask veel isa poolsele vanaemale ja vanavanaemale. Mihkel ja Markus istusid seal surnuaial pingi peal ja rääkisid elutargalt mammast ja papast ja MIhkel tundis enanst nii kurvalt, et hakkas lausa nutma. Oeh, eks see elu ole ikka kurvem, kui sul enam ühtegi vanaema ega vanaisa pole.
Rakveres külastasime minu ühte tädidest ja käisime traditsiooniliselt kohvikus söömas. Kahjuks pidi Tallinna tagasi kiirustama, et koos õega kella 18-ks emadepäeva kontserdile minna ja kuulata Henry Laksi. See oli minu emadepäeva kink õele.
Samal ajal kui mina õega kontserti nautisin, otsustas Markus korraldada katse. Nimelt kaevas ta puuriida kõrvale suure ja sügava augu, nii et ise oli ülepea mudane. Tema lihtsalt tahtis teada saada -kui palju peab kaevama enne kui vesi hakkaks auku valguma. Siis loobiti seda mudast vett siia ja sinna. Ilus üllatus igatahes. Auku ma veel kinni ei lasknud ajada, vaatame mis sellest august ka kasu võiks olla.
Ikka on nii, et kui ema armastus on su kõrval, ei osaka sa seda hinnata ja tähele panna. Aga kui see sult ära võetakse või kaob, siis tunned sellest puudust.
Niisiis, kas sina helistasid oma emale või külasatsid teda?
Tänasid oma laste ema selle eest, et tal jätkub aega, vaprust ja energiat tegeleda miljoni asjaga ja kunagi ei unusta ta sind.

1 kommentaar: