16. mai 2011

16.mai- Randvere

Käisin siis Randveres kive vaatamas. Tegelikult plaanisin hoopis veidi Mihkliga matkata ja talle kaarti õpetada, kuid läks hoopis teisiti. Mihkel plagas niisama metsa okstega vehklema ja mina pidin jooksma. Kuna formaadiks on täpis-o, siis lihtsalt suund-o nagu ei sobinud. Valisin keskpärase raja ja ega ma siis kihutama ka hakka. Märten jooksis enne rajale ja mina siis mõne aja pärast järgi. Kohtasin teda kolmandass punkti minnes, kui ta mulle vastu jooksis ja rohkem ma teda ei näinud. Kuid kui mina lõpetanud olin, siis teda veel polnud. Imelik.
Nende kividega on üks naljakas asi, et neid ikka rohkem metsas on, kui kaardile on jõutud kanda. Nii kulus mõnes kohas aega rohkem ja trahvi vale punkti võtmisega nagu ka ei tahtnud saada. Igatahes tore treening ja muda oli ka piisavalt. Õnneks sai enne koju sõitmist kraavis papud puhtaks tehtud ja Tiina kommid olid ka abiks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar