29. mai 2011

28.-29.mai- Voose - Vetepere

Suvejooks toimus eelmise aasta pikaraja maastikul. Õnneks oli kaart loetavama mõõtkavaga, kui seda oli pikalrajal. Mis loomulikult ei tähendanud, et ma vigu vähem oleks teinud.

1.päev. Fortuuna polnud minu poolt ja nii startisin kolmandana oma klassist. Pabistasin ikka küll. Panin stardist hooga minema ja keerasin varsti paremale metsa. Mis tegelikult oli viga, pidanuks mööda elektriliini edasi jooksma. Nii sattusin mitte sinna kuhu arvasin ennast sattuvat. Arvasin, et olen punktist juba mööda kihutanud. Kuid hiljem selgus, et pidanuks veel edasi jooksma. Nii kalpsasin pea kilomeeter nö. soojenduseks mööda teed edasi-tagasi. Lihtsalt jubee!
Varsti kohtasin Annelit, kes startis minust 2 minutit hiljem. Järelikult ta kas kuskil viga teinud. Nii kulgesime kuuendast punktist koos minema. Mina kasutasin teejooksu, Anneli ragistas võsas. Kuid siis saime jälle kokku ja nii me lõpuni pressisime. Marje oli meid kinni püüdnud. Ma veel ütlen Annelile: mul on tunne, et Marje läheb meiega ühte punkti. Aga ta jooksebki meiega ühte rada, vastab Anneli. Ai-ai. vaat kus lops.
Kuidas lugu edasi läks, seda kirjutan siis kui jälle aega saan.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar