24. märts 2010

24.märts- IV päev

Viimase laagripäeva muljed. Kahjuks saan neid kirjutada mitu-mitu päeva hiljem, sest igapäevane elutempo tahtis vägisi aega endale saada.
Niisiis, treeninglaager läks korda. Söögist ma siis seekord ei räägi, kuid võin kinnitada, et söök oli väga hea.
Viimasel päeval toimus üks treening. Noored ja hakkajad sõitsid suuskadel. Mina ei tahtnud suuski nägagi ja läksin hoopis jooksma. Jooksma minnes ma veel ei teadnud kuhu jooksen, aga joostud sai.
Palju kordi on sõidetud Ikla poole ja silma on jäänud silt, mis näitab suunda Konstantin Pätsi sünnikohale, suunaga mere poole. Võtsin nõuks, et vaataks siis selle paiga üle. Ootasin maja, kuid leidsin kivi ja ilmatuma suure, mis ausambaks vormitud. Kena märg ja sopane oli see paik, kuid kindlasti muutub ümbrus kevade saabumisega kenamaks. Lilled-pärjad ja lipumast, kus lipp lehvimas. Kõik olid olemas. Kuid liikuma pidi ja nii jooksin edasi ja viskasin põgusa pilgu ka Tahkuranna kirikule.
Oli märgata, et seal kandis mõni maatükikenegi müügiks on. Suvemajakeste moodi elamuid oli ka piisavalt ja püsielanike peaks ka seal jaguma. Igatahes oli tee äärsed kraavid vett täis ja kippusid juba teelegi. Ilmselt tuul mis mere poolt, toob vett lisaks ja üleujutused on seal igal kevadel. Mulle lihtsalt tundus nii.
Aga väga sümpaatne kant, seal võiks isegi suvitada.
Jõudin parajal ajal tagasi, et jõudsin asjad pakitud ja oligi lõuna käes. Peale sööki jagas Ilme laagerdajatele medaleid. Minagi sain. No küll ma olen tubli.
Lõunasööki sõid ka noortekoondise orienteerujad ja Ilme kasutas kohe juhust, et neid tutvustada meie klubi noortele. Et nemadki püüaksid ja pingutaksid, ning äkki õnnestub neilgi koondisesse pääseda. Ilme kamandas kõik püsti tõusma ja ütlema oma nime. Lisaks mõned kommentaarid ka.
Igatahes indu ja jaksu kõigile uueks hooajaks!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar