10. märts 2010

10.märts- Õismäe

Tänane päev lõppes siis kolamisega pimedas Õismäel.
Olin tubli ja panin lambi juba eile laadima. Endale muretsesin uue Silva lambi ja olen täna rahul. Kuid teise lambiga juhtus väike äpardus. Kui olime Märteniga kenasti kohale jõudnud, maksud makstud ja jalanõud vahetatud. Selgus, et lamp ei tööta. No mida nüüd!? Hullu midagi erilist polnudki, vaid vajalik ühendus puudus, sest juhe oli lihtsalt puru. No eks ta ole juba 5 aastat vana ka.
Mõtlesime mis teeme. Kahetsesin juba, et väikest led´i kaasa ei võtnud, kuid mis parata.
Mina arvasin, et Märten jookseks enne oma raja ja siis mina oma. Loomulikult ei viitsi Märten mind nii kaua oodata ja bla-bla-blaa. Märteni geniaalne mõte-jookseme mõlemad minu rada. Eks siis jookseme. Märten püsis nagu takjas kannul. Ähkis ja puhkis, mis ta jaksas. Peale 6-dat punkti hakkas virin peale, alandasin tempot ja lumes sumpamine polnud talle ka meelt mööda. Jama mõtlesin. Lõpuks otsustasime peale 14 punkti, et nii enam jätkata ei saa. Mõlemad läksid oma teed. Enda ärritamiseks tegin ühe prohmaka, täiesti mõttetu ringijooks tuli enne lõppu. Ja kuna kaart on väga hästi joostav, siis otseteid kasutada ei saanud. Mõnelgi korral läksin alt ja sattusin sügavasse ja pehmesse lumme. Parem oli joosta tallatuid teid, kuigi need ei viinud otse punkti, vaid ikka veidi ringi. Aga joostavus oli parem kui Järve metsas.
Märten kaotas mulle 3 minutit, tubli. Kuid ise jäin Peep Koppelile napilt alla. Aga see on jama. Olen ju rohkemaks suuteline. Aga eks protokollidest hiljem vaatab, kes ja kus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar