22. märts 2010

22.märts- III päev

Päevad hakkavad ühekülgseks kujunema. Mina ärkasin 7.30.
Hommikune võimlemine ja jooks kell 8.00
Hommikusöök kell 9.00. Süüa antakse siin väga hästi, mina küll kaaalust alla siin ei võta. Hommikul pakuti riisiputru moosiga, topsijogurt, lisaks võisid teha endale võileiba vorstiga ja tee meega. Lapsed sõid nagu ikka kiduralt.
Kell 11.00 algas suusatreening. Mõnus päiksepaisteline ilm ja +12 kraadi sooja päikse käes. Kõik võisid sõita rada mida tahtsid. Ise sõitsin 5 kilomeetrit ja Klassikajälg oli super. rada oli küll jäine ja vahepeal läks kiirus ikka väga suureks. edasi sai liikuda vaid paaristõugetega. Uisufänn ma ei ole ja ega ma õieti teist hästi nagu oska ka.
Treenimise mõttes on Jõulumäe rajad ikka tasemel ja head, sest reljeefi on mõnusasti.
Lõunasööki pakuti 13.30. Prakapsas, kartul, praeliha, värskekapsa salat ja morss. Magustoiduks saiavorm piimaga. Igavesti hea toit. Miks lapsed liha ei söö, aru ma ei mõista.
Kella 14.-14.40 toimus järjekordne legendide treening.
Seejärel väike puhkepaus. Magasin, mida ma tavaliselt kodus ei tee.
Kell 15.30 paiku hakkasin õhtuseks treeninguks ettevalmistusi tegema. Mõtlesin, et sõidan veidi suuska ja siis jooksen.
kell 16.05 olid kõik suusatamas ja suuremad jooksmas. Poisid jooksid 10+10 kilomeetrit Uulu poodi ja tagasi.
Mina sõitsin 2 x 5 kilomeetrit. Jooksma ei jõudnud, sest kell 17.00 algas jõusaalitreening.
Kell 18.30 õhtusöök. Õhtuks pakuti makaronid hakklihaga,kurki-tomatit ja lõunast jäänud värskekapsasalatit sai ka veel. Magustoiduks õuna-kaneeli lehttaigna pirukas.Tee meega ja juustu võileba ka lisaks. Kes ees see mees sai veel lõunast järele jäänud saiavormi. Ja need söödi kõik ära. Makaronid söödi kohe ära. Ju see ikka laste lemmiktoit.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar