21. märts 2010

21.märts- II päev

Teine treeningpäev on lõppemas.
Hommikul kell 7.30 oli äratus, kuigi minu poisid olid juba varem üleval. Vaatamata sellele, et eelmise päeva õhtul toimus söökla ruumides kellegi juubel ja külaslised tegid suuremat lärmi, kui meie laagerdajad tavaliselt. Igatahes kella 3 paiku jäi maja vaikseks. Mina magasin küll vägagi hästi ja ei kuulnud lärmist midagi. Aga hommikul tabas mind üllatus peavalu näol.
Enne hommikusööki sai tehtud väike võimlemine ja jooks.
Kell 9 hommikusöök.
Kell 11 algas märkeorienteerumine 10 kilomeetrisel rajal. Nooremad läbisid sellest pool, st 5 kilomeetrit. Mina läksin noorematega suusatama. Nemad kimasid ees ja mina vaevaliselt järele. Neil polnud aega kaarti vaadata ja kui mina neile järele jõudsin, olid nemad punktis ja teadmatuses. Kus nad asuvad? No siis uurisime ja puurisime ja välja juurisime, kus see punkt siis on.
Kokku oli meie rajal 8 punkti. Üllatus tabas meid enne lõppu. Kaart näitas, et rajal peab olema sild, kuid seilda ei olnud. Hiljem selgus, et sild olnud teisaldatud ja viidud teise kohta. Aga umbkaudu panime kp koha täppi.
Lõuna oli kell 13.30. Siis väike puhkus.
Kella 14.-15.00 toimus legendikaardi lugemise harjutamine. Harjutasime Ville ette ütlemise peale legendikaarti koostama.
Kell 16.00 teine treening. Väiksemad läksid suusatama, kuigi vihma sadas. Suuremad tegid jooksutrenni. Mina ka. Suusatada ma ei tahtnudki, sest käed on veidi valusad küll.
Järgnes jõusaali treening kella 17.-18.00-ni.
Õhtusöök kell 18.30 kiirsööjad sõid kiiresti ja toidunautijad aeglaselt.
Õhtupoolikul toimub kaarditrenn. Igaüks treenib omas tempos ja nii palju kui tahab. samuti on võimalus korvpalli mängida. Ja sõber televiisor on ka olemas.

2 kommentaari:

  1. No lumevee surfarid suusarajal. Märkeorienteerumisel oli teil ikka päris pikk rada ettevalmistatud 5 km (noorematele). Palju siis vigu ka kampa peale kokku saite? Teil seal päris tihe programm, kas "metsamoor" teil puhata ja mängida ka laseb? Mul siin ka üks vaikselt nutab, et tema tahab ka laagrisse. "Ja üleüldse ei saa tema see aasta orienteerumiselaagrisse minna." EOLi laager praegustesse plaanidesse kahjuks ei mahu. Ei saa ju olla samaaegselt kahes kohas korraga. Kas sul on arvuti kaasas või on kohapeal mingi arvuti kasutamisvõimalus?

    VastaKustuta
  2. Minu arvuti rändas remonti. õnneks on siin kohalik arvuti, mida saab vahel piinata. Ville viitsis oma 15 punkti maha panna. Vigu esines üllatavalt vähe. Märten sõitis ka puhtalt. ma ei tea mõnel jätkub seda energiat kohe hirmsasti. metsas ei viitsi liigutada, aga niisama hullavad piiritult.

    VastaKustuta