10. detsember 2012

10.detsember- Saalitreening

Tervis pole just kiita, kuid hääl on enam-vähem tagasi tulnud. Täna oli jõulukontsert Nõmme Rahu kirikus. Kolleegid muidugi lootsid, et tulen ka ja laulan väheke soolot, ma andvat Lea Liitmaa hääle kenasti välja. Tänan-tänan, kuid ma ikkagi loobusin sellest üritusest. No pole vaja ennast vs. häält liialt koormata. Aga saalitreeningu tegin täna siiski. Hüppamine väsitas täna tublisti, sest treener Sigrid tahtis näha ilusaid hüppeid ja neid aja peale. Enda üllatuseks tulid hüpped kenasti välja ja kaunikesti palju jõudsin neid minuti jooksul sooritada. Mihkel on ka palju arenenud, enesekindlust on juurde tulnud ja hüppenööri nurka ei viska, kui midagi kohe välja ei tule. Ma ka täna harjutasin ühte vigurit pea terve tund, lõpuks hakkas juba looma. Eks see ole paljuski mõtlemises ka kinni. Järgmine kord siis jälle uuesti.

2 kommentaari:

  1. Laupäevani?
    http://www.youtube.com/watch?v=nX2anEXG0eE
    RR

    VastaKustuta
  2. Mis toimub laupäeval? Jooksma ma hetkel ei plaani küll minna.
    Tänud, laulu eest. Kuid kindlasti sellise esituseni ma veel ei küüni...

    VastaKustuta