31. detsember 2012

31.detsember- Aastalõpuvõistlus

Jüri Tarmaku sõnul oli täna kümnes aastalõpuvõistlus. Ise olen osalenud pooletel juhtudel. Ma arvan, et Tarmak mõtles üllatusvõistlust, mis toimus talveseeria raames 31 detsembril 2003, esimeseks aastalõpuvõistluseks. Mind ise seal ei olnud, ei oska kommenteerida. Minu esimene aastalõpuvõistlus ja ametlikult selle nimega toimus 2004 aastal. Siis jooksin Katrin Birk´iga koos ja 2005 aastal samuti. 2006 aastal ma ei osalenud, ei tea miks?! 2007 aastal jooksin koos Thea Kaljuriga, mäletan siis oli mobiiliga orienteerumine ja külma oli ka omajagu, nii suri minu telefon enne jooksu juba ära. Kuid saime ka ilma edukalt hakkama. Kuigi auhinnalist kohta ei tulnud. 2008 aastal jooksin võistkonnas Must kass koos Riina Laev´aga. Olime üsna tublid.
2009 aastal olin võistkonnas Punane kass koos Maris Roosipuu´ga. See võistlus lõppes õnnetult, võtsin mingil ringil vale punkti ja tulemust ei saanudki. 2010 ja 2011 olin arvatavasti muserdunud ja ei osalenud. 2012 osalemine muutus registreerimis aja lõppemise lähenedes aina kahtlasemaks. Kuid kes otsib, see ikka leiab. Nii jooksin koos Anu Malts´aga. Otsustasime juba enne kui võistkonda registreerima hakkasime, et tähtis pole võit vaid osavõtt. Ja selle lubaduse me ka täitsime. Nii, et kõik võivad kahetseda, et osalema ei tulnud. Rajameister Mati Poom ja Merike Paapson tegid võistluse nauditavaks. No jah, allikate piirkond sai üsna mudaseks trambitud ka.

2 kommentaari: