10. juuni 2011

9.juuni- Kloogaranna

Endal oli väga tihe päev hommikul käisin tööl, siis jooksin loengusse. Väike kehakinnitus kodus ja kella 13-ks ekasamile. Lisaks olin endale pannud hambaarsti aja kella 15-ks, nii pidin eksamilt varem ära jooksma.
Hommikul sai poistele mainitud, et läheme täna jooksma,kuid poisid hakkasid seekord pidurdama ja ei tahtnud jooksma tulla. Oleks ma varem seda teadnud, siis ma poleks nende treeninglaagrist tulemist oodanud.
Lisaks on mul vaja veel asju pakkida ja veel tuhat toimetust.
Metsas ei saanud ma kuidagi selle kaardiga sõbraks, kuni 7-da punktini oli üks häda ja vaev. No lähemalt räägin hiljem.
Kuid jaksu nagu pole, ju see ületöötamine või tööstress on mind tabanud.
Lohutan end sellega, et nädalavahetusel saab puhata, sportlikult loomulikult. Kuid koduste toimetustega ja tööga ei pea tegelema.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar