29. juuni 2011

28.juuni- Järveotsa

Täna oli päris põnev päev. Sellel nädalal olen laagrikasvatajana ja hea oli peale tööd metsa jooksma minna ja kui ujuda ka veel saab.
Alguses ma teadsin, et poisid tulevad alles kolmapäeval korraks koju, siis oli mulle üllatuseks, et nad varem saabusid. Ma olin ennast juba Marge autole orgunninud. Aga poisid tahtsid hoopis omi asju ajada ja metsa jookma ei kippunudki.
Metsas joosta ülepea ei jõudnud. Samm kuidagi raske, endalegi tundus liikumine kuidagi aeglane. Lisaks jõudsin raja lõpus korraldada endale toreda ämbri, et hakkasin viimasel etapil üle raba jooksma. Raba osutus täielikuks võssiks, kuigi alguses tundus joostavus täitsa ok. Ukerdasin seal 10 minutit, samas mööda teed olnuks ringi, kuid kindlalt poole kiirem.
Ujumiseks oli vesi veidi jahe, kuid peale jooksu käis ka.
Tagasisõit oli samuti muljete rohke.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar