7. juuni 2011

7.juuni- Raku

Kuumad ilmad on muutunud nuhtluseks. Täna keskpäeval näitas termomeeter Narva maandteel +32. Katsu sa siis rahulikult loengus istuda.
Ega metsas parem olnud. Kuumus tahtis tappa. Ja mida kiiremini jooksed, seda rohkem vett organismist välja läheb. Mina olin täitsa läbi ja ma ei ütleks, et ma kihutanud oleksin. Rada oli normaalne. Siki-sakitas mööda võssi, sest metsaks seda raske enam pidada. Metsasihid või teed enamusest noori lepapuid ja muud vitsmaterjali täis. Õnnestus ka vales suunas jootsa, puhas korrigeerimise viga.
No aga kui ma masinaelementide eksami ikka sooritatud saan, siis lähen ühel kenal päeval jälle metsa.
Täna õnnestus mul väike õepoeg tillurajale meelitada. No ta ise ka hirmsasti tahtis tulla, et näha kuidas suurem poiss Mihkel jookseb. Sai hakkama.Kuigi Mihkel ja Markus täna metsa ei tulnud, nemad vaatasid U21 Eesti-Läti sõpruskohtumist jalgpallis ja olid väga õnnelikud. Nemad saavad veel reedeni jalgpalli mängida. Märten treenib Põlvas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar