18. august 2013

17.august- Päidlapalu

Sõitsime Tartu juba reedel, sest poisid käisid spordiarsti juures terviseuuringul. Veetsime seal oma mitu tundi. Õigemini Märten ja Markus. Mina Mihkliga jalutasime ja tutvusime  linnaga. Kuidagi imelik oli seal Tammelinnas kõndida. Pole seal oma 11 aastat liikunud. Mihkliga külastasime veel polikliiniku sööklat. Terviseuuringud kinnitasid, et poisid võivad piiranguteta sportida. Märtenil on küsimärgiga koormusastma kahtlus ja seda peab veel uurima.
Kasutasime võimalust ja käisime ka Tähtvere pargis Mobo rajal matkamas. Öö veetsime Kambjas.Tegin õhtul väikese jalutuskäigu ja jõudsin Suure- Kambjas asuvasse Peeda jõe-Idaoja hoiualasse, kus kasvavad Euroopa jämedamad lehised. Hommikul olid poisid ka nõus Kambjas tegema väikese tiiru. Vaatasime kirikut, Rahvakooli mälestuskivi ja toredaid puuskulptuure. Mihkel korjas taskud tammetõrusid täis ja ostsime poe juures, toreda mammi käest kotitäie magusaid õunu.
Ja siis sõitsimegi võistluskeskusesse. Tahtsime oma auto parkida nii, et saaksi kohe minekut teha, kui metsast välja jõuame. Nimelt pidid poisid jõudma 19.30 laevale, et osaleda Kotkas sprindi võistlusel. See häirib faktor tekitas juba hommikul stressi. Parkimine ei õnnestunud nii kuis mõtlesin. Õnneks olid startide viidad parklast hästi nähtavad ja oli kohe teada, kuhu peab jooksusammud seadma. Ilves-3-l oli see väheke problemaatiline. Midagi on ikka muutunud.
Seekordne EMV tavarajal ebaõnnestus igati. Esimesse punkti minekuks kulus terve igavik. Kella vaadates tundus, et ma ei jõuagi rada määrustepäraselt läbida. Kui nii edasi läheb, siis pean varem välja tulema, muidu ei jõua ma kella 19-ks Tallinna  Helerohelises rassimine ajas pea täiesti sassi, kohati kõrvenõgesed silmini, samuti kaldumine kord siia ja sinna. Samuti tegin ühe teevaliku nii, et käisin kaardist väljas. Poolel rajal tundsin, et enam ei jaksa. Joogipunktini oli samuti veel aega. Ja noh, enne lõppu polnud sellest enam kasu ka.  Ei tea, kes tuli sellele mõttele joogipunktid ainult kaardi lõuna- ja põhjaossa panna. Kaardi keskel olnuks ju mõistlikum.
Ja kui lõpuks metsast välja sain, siis poisid juba närveldasid. Kiire pesu ja kihutamine läks lahti. Jõudsin sadamasse enne seitset. Noh, midagigi läks paremini kui planeeritud.
Pühapäeval käisin esmaabi koolitusel ja tegin koos Liinaga sörgi Juminda poolsaarel. Lõpuks leidsin veel jõudu õunamoosi keeta.