26. november 2012

25.november- Tallinna Reaalkool

O-sprint jätkab. Hea päev tõusutreeninguteks ja treppidest sai küll ja rohkemgi veel joosta. Start oli esimesel korrusel, stadiaega ootajad olid võimlas suhtlemas, kes sai tegi ka mõned tippivad sammud soojenduseks. Esimeses jooksus tekkis kohe esimesse punkti mineku lahendamine probleemaatiliseks. Punkt oli siinsamas, kuid otse ei saanud minna. Nii tuli leida õige tee, lõpuks see ka õnnestus. Veidi keeruline oli nende korruste vaheline laveerimine ja kohati tundus, et ma ikka ei saa aru, millisel korrusel ma hetkel olen ja kuhu pean jõudma. Kokkuvõttes tuli esimesel ringil läbida 12 punkti ja kokku sai 14 korda erinevate korruste vahel sõelutud. Teisel ringil oli 13 kontrollpunkti. Rajameister Marek Karm muutis teisel ringil tõkete asukohta. Mis on muidugi mõistlik, sest eelmised takistused olid juba selged. Läbisin raja määruste päraselt ja jõudsin ka seekord B finaali. Sebimist oli finaalis kõvasti. Hajutust oli piisavalt, nii ei seganud kaasvõistlejad kuigi palju jooksmist. Loomulikult oli treppidel rahvast rohkesi jooksmas, kokkupõrkeid tuli hoolega vältida. Õhtul peale sauna märkasin, et mu parem käsi on kuidagi valus ja nii avastasingi sealt toreda sinika. Rajal oli kokku 29 punkti. Esimesel kaardil 15 punkti ja teisel 14. Tõusumeetreid sai ikka võetud mõnusalt. Igatahes muutus treppidest üles ronimine aina vaevalisemaks, särtsu polnud. Eks eelnevad jooksud jätsid ka oma jälje. Finisseerida õnnestus mul Piibe järel teisena. Polnud paha tulemus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar