25. november 2012

24.november- Tallinna Spordihall

Laupäeval toimus siis esimene osavõistlus sise-orienteerumises. Ka Mihkel tahtis seekord jooksmist proovida ja peaks ütlema- ta sai väga hästi hakkama. Kaart oli huvitav, lintide vahel sebimist oli vähen, tupikuid ja muid vigureid ka ei olnud. Takistused olid kenasti ümarate kaartena platsile seatud. Esimeses jooksus sai võetud rahulikult ja ega olnudki sellist tunnet, et peaks täiega spurtima. Sai ühtlases tempos joostud ja kaarti ja maastiku uurida. Teises jooksud üritasin ikka veidi kiiremini teha, õnnestus. Selle tulemusena jõudsin ka 12 parema sekka ja tuli joosta veel B finaalis ja seda ikka endast noorematega. Algus läks hästi, kuid peale teist punkti kolmanasse minnes tabas mind massipsühoos ja leidsin ennast vales punktis. Siis ei saanud ma aru, et kus ma siis olen ja kus on minu punkt. Kaotasin seal peata olemisega 1 minuti!!! No ega enam mingit head jooksu siit ei tule. Noored N18 klassi omad olid juba vehkat teinud. Minul ei jäänud muud üle, kui rada lihtsalt määruste päraselt läbida. Enne lõppu õnnestus veel Kristinist mööduda ja nii ei jäänudki ma viimaseks. Valus, valus. Märten jättis esimesel ringil ühe punkti vahele ja oli nö. konkurentsist väljas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar