7. oktoober 2012

6.oktoober- Lindora

TAOK rogainil osalesin Merikesega, talle oli see esimene 8 tunnine rogain. Enne rogaini juhtus mitu äpardust. Sain ise nohu, lisaks kurtis Merike seljavalu ja arvas, et parem oleks üldse mitte joosta. Leppisime siis paratamatusega, et võtame jooksu rahulikult ja ülemäära ei pinguta. Ja Merike ikka tuli. Loomulikult tegime müstilise plaani, mida me ei suutnud täita, aega jäi lihtsalt väheks. Kindlasti ei suutnud me leida meile sobivat planeeringut. Sirgeldasime ühte ja teistpidi. Lõpuks vedas pliiats meid alt, sest kogu planeering oli kadunud, seda märkasime alles veidi hiljem. Lõpuks kõlas stardipauk, ning kõik pistsid punuma. Meie ka, jooksime üle silla ja tõusust saime ka kenasti üles, siis äkki märkasin, et mul pole kompassi. Ilmselt panin ta koos kaardiga maha, kui Merikest ootasin ja kindaid kätte panin. Teda märgates haarasin kaardi ja kompassi jätsin maha. Mis muud, tuli tagasi minna ja vastuvoolu rühkida. Seal kus ma arvasi kompassi jätvat, seal teda polnud. Kahju. Õnneks küsisin starti lubavatelt kohtunikelt, et äkki keegi on nende kätte mu kompassi toonud. Jess, oligi. Oi, ma olin õnnelik ja tänulik, heale leidjale. Jäime põhimassist nii oma 13 minutit maha.No aga vähemasti olid jalajäljed ees olemas. Mõni punkti piirkond oli ikka metsiklt poriseks mütatud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar