30. september 2012

29.-30.september- Põlula

Sellel nädalavahetusel sai selgeks, et enne võistlust ei tohiks treeningutel osaleda, juua veini enne võistlust ja ka võistluspäevade vahel ja meestega on samuti soovituslik mitte tegemist teha. Viimastest eriti ei pääse, kuna nemad on kodus ülekaalus. Kuigi metsas müttamine pidi tuju rõõmsaks tegema, siis minu tuju eriti lõbus polnud. Vaevatasuks sain metsast mitu sinikat ja väänatud jala. Esimesel päeval ei saanud ma kaarti ja maastiku kuidagi klappima. Tiirutasin ümber oma esimese punkti nagu kass. Hiljem sai joostud normaalselt, väikesed vead käivad asja juurde. Ega metsas erilisi valikuid polnudki: minna otse või mööda teid ringi. Ja etapid olid liiga pikad. Sääred andsid endast tõusudel tunda ja eks neljapäevane intensiine treening oli ka selle põhjuseks. Kuna võistluskeskuses polnud võimalik pesta, siis mõtlesime alguses külastada Rakvere veekeskust, kus saab kindlasti sauna ja veemõnusid mitmel erineval moel nautida. Kuid meie plaanid muutusid ja saime minna hoopis minu sugulase juurde sauna, mis oligi olulisem, kui niisama vees lobistamine. ööbisime Rakveres minu pool ja kokku sai sinna mahutatud 10 inimest. Hommikul keetsin sportlastele putru.Tavapärase poti asemel pidin võtma vähe suurema poti. Hea oli, et mitte nii suurt potti polnud tarvis, kui suvel Saaremaal, kus tuli putru keeta 16-le. Poisid tegid endile ise võileivagrillil võileibu ja kõik olid väga õnnelikud. Teise päeva hommikul ei tahtnud ise kuidagi metsa minna. Öö läbi sadas ja tuju polnud ka kuigi roosiline. Lootsin küll, et täna läheb paremini, kuid tuhkagi. Kohe stardist välja joostes polnud mul tegelikult aimu kuhu ma jooksen. Suund oli õige, kuid punkt oli kenasti rohelise võssis lohk. Sinna minnes tegin kenakese tiiru. Teise punkti otsustasin minna ringi mööda teed, pärast ekslesin võsastes lohkudes, kus mul õnnestus jalg ära väänata ja edasine jooks polnud enam mõnus. Samuti õnnestus mul ennast ühel lühikesel võsasel etapil nii ära kaotada, et mingil moel jõudin oma eelmisesse punkti tagasi. Kohati tundus kaart nii müstiline, metsas on kõrged mäed, kuid kaardilt ma neid ei leia. Lõpuks sain ikka metsast välja. Peale võistlust pöördusime Rakverre tagasi, sest hommikul läks kiireks ja ei jõudnud kõiki nõusid ära pestagi. Igatahes oli veidi teistmoodi nädalavahetus.

2 kommentaari:

  1. "... meestega on samuti soovituslik mitte tegemist teha. Viimastest eriti ei pääse, kuna nemad on kodus ülekaalus..." - no need ikka rohkem poisid, meeste positiivne või negatiivne mõju eelmisel õhtul/ööl tahab ikka rohkem testimist:)
    RR

    VastaKustuta
  2. Tänan, eks ole neid testimisi tehtud ka. Kahjuks on vahel nii, et testi sooritus ei anna soovitud tulemust. Aga eks see ole kõik tõlgendamise või emotsioonide küsimus.

    VastaKustuta