18. oktoober 2012

13.oktoober- Piirumi

Ilm oli jooksmiseks lausa super. Minu jaoks veidi külm,kavatsesin soojapesusärgi selga jätta.Eriti külm hakkas mul, kui Markus teatas, et temal pole pesu kaasa võetud ja kavtseb joosta särgiga, millel on lühikesed varrukad. Kuid Anu Pallongi väitis, et mis soojast pesust sa siin räägid, palav hakkab ju. Ma siiski ei allunud ahvatlustele ja jätsin särgi selga. Tõsi paari kilomeetri pärast, nõlvadest üles rühkides, tundsin, et pesu on vist ikka liiast. Kuid ma ei pidanud oma valikut kahetsema, sest tuul oli kohati liigagi tugev. Algselt oli infos, et rajal on 3 joogipunkti võimalust, mina läbisin neist vaid ühte. Klassis kus jooksin oli taas vähe osavõtjaid ja seetõttu erilist pinget joosta nagu ka polnud. Kuid see ei tähenda, et ma poleks pingutanud. Juhtuski nii, et raja esimeses pooles tegin paari punktiga kokku 4 minutilise vea ja Merje sai mind kätte. Nii tegime vaheldumisi tempot, kui Merje vedas, siis tegime erinevad teevalikud ja korraga ma teda enam ei näinud. Mõtlesin, et ju Merje on juba kaugel ees. Ega mul jaksu ka eriti enam olnud, sest külmas vees lobistamine tõmbas säärelihase kangeks. Aga kui läbi häda lõpetasin, siis selgus, et Merje polegi mind ootamas. Poisid madistasid ka isekeskis metsas. Märtenil polnud ka vaja eriliselt pingutada ja Markus jalutas raja rahulikult läbi. Tulemused

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar