3. jaanuar 2010

31.detsember- aastalõpuvõistlus

Pidin kurbusega tunnistama, et aasta lõppes spordi mõttes kehvasti.
Lund on jooksmiseks metsikult palju. Enesekindlust oli võibolla liiga palju ja eksimused maksid karmilt kätte. Lohutuseks, et ka minust tublimad eksisid.
Peale võistlust oli mul planeeritud sõit Rõõsale.
Kus kogunes väike seltskond aasta lõppu ja uue algust veetma. Kavatsesin küll kella 17 paiku sõitma hakata, kuid mõned asjad lihtsalt venisid ja lisaks juhtus, et jäin oma kodu tänavas 2 korda lumme kinni ja pidin tõsiselt kaevama. Õnneks oli mul labidas juba autos olemas. Sõit Rõõsale võttis ikka tunnikese, lund oli teel ikka palju. Ja me ei olnudki veel viimased, peale mind saabus kohe Kairi vend oma lastega ja paar inimest oli siiski veel teel.
Planeeritud tegevused: suitsusaun, suplus jääaugus või lumemaadlus.
Pidusöök, raketid, sampus. Saabuski aasta uus. Järgnes tina valamine, kohv-kook ja kergemad napsud. Lõpetuseks vaatasime veel "saatuse irooniat" mulle tundus, et olen seda filmi näinud, kuid kas ma seda kordki lõpuni olen vaadanud. Selgus, et ikkagi olen. Lapsed vajusid varem unne ja olid ka esimesed ärkajad. Minul endal õnnestus alles kell 10 silmad avada. Ja sedagi ainult seetõttu, et Mihkel mind äratas.


Aasta algas ikka sportlikult- lume kühveldamisega järvejäält, et tekitada kena plats uisutamiseks. Lauamänge sai ka mängitud, sest kaua sa ikka uisutada jaksad. Viimased raketid sai ka veel lastud. Heas seltskonnas läheb aeg kiiresti. Poistega oli mul kokkulepitud, et enne pimedat sõidame ikka Tallinna tagasi, sest lubasime veel sõpradel külla minna ja nii saigi tehtud. Külas olles selgus, et meid oodatakse veel ühte kohta külla ja nii pidime käbedasti külast lahkuma. Ja oh häda Tour de Ski segas head kavatsused, sest see ajas mõned poisid hirmsasti turri.

Aga lõppude lõpuks lõppes 1. jaanuar toredasti. Head uut aastat kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar