23. jaanuar 2010

23.jaanuar- sise-o TTÜ spordihoones

See kord joosti-jalutati minuta. Selleks päevaks olid kellegil minuga hoopis olulisemad plaanid, hoidsin väheke tüdrukuid. Tüdrukud mulle meeldivad- kuna mul endal tirtse ei ole, loomulikult meeldivad mulle poisid ka ja oluliselt rohkem.Võibolla, et olen nendega rohkem aega jaganud. Mihkel hakkas tõsiselt kooliks ettevalmistusi tegema ja nüüd on mul laupäevad mõneti hõivatud, õigemini kindlatel kellaaegadel liikumine piiratud.

Poistel läks kenasti. Märten tõmbles ringi ja tegi eiteamida. Markusel oli esimeses jooksus Kaarliga mingi kala ja oleks peaaegu pooleli jätnud. Kuid super emme organiseeris talle rebitud kaardi asemel uue kaardi ja nii sai Markus raja läbitud. Oli teine kurb ebaõnnestumise ja vahejuhtumi pärast. Loodetavasti läheb see mööda. Teisesel ringil oli näha, et Markus absoluutselt ei pingutagi. Kuigi võinuks. Märten jooksis rahuldavalt. Kuna ise rajal polnud ei hakka kommenteerima, et kuidas paremini võinuks mõelda-joosta. Ja ega kõikide asjade peale ei tule ka. Hiljem on muidugi hea targutada, et miks ja miks!

1 kommentaar: