30. august 2009

30.august- veteranide teade Vastseliinas

Ühisstardid pole mulle kunagi meeldinud. Teiseks märg ja kole ilm.
Nii nagu eile, soperdasin esimese punktiga. edasi sujud hästi, kuni tuli etapp läbi rohelise, mida püüdsin vältida ja seetõttu kaldusin oma 200 meetrit punktist lõunasse. Aga süüdistada pole ka kedagi peale enda. Rajal ma peale Triina kedagi ei näinud. Lohutas see, et viimane ma pole, kuid kuhu jäid teised, aru ma ei saa.
Anneli jooksis teist vahetust ja tegi väga tubli jooksu.
Kahjuks polnud ilm prillikandja Marika sõber ja segas kaardi lugemist. Kuid saavutasime tubli 4.koha. Jana tegi viimases vahetuses super jooksu ja tõi Kape võistkonna 3. kohale.

Peale jooksu otsustasin poisid veel metsa tirida-seenele.
No metsas jookstes nägin palju igasuguseid seeni.
Aga kui korjamiseks läheb, siis ei midagi.
Markus tahtis korjata ainult kukeseeni, mina lootsin riisikaid leida. Vaatsime siit ja sealt.
Lõpuks leidsime mõnusa koha kuuse noorendiku näol ja sealt korjasime kuuseriisikaid ja tõmmuriisikaid ja Markus sai oma ämbri ka kukeseeni täis. Kärbseseeni ja ämmatosse oli loomulikult ka, aga neid me ei korjanud ja pilvikuid samuti.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar