13. august 2009

13.august- alustame matka Lapimaale.

Viimane päev enne ärasõitu oli vägagi toimekas ja millegi pärast vihmane.
Kokkulepitult kell 10 algas osturalli. Kõige pealt sõitsime Riinaga Ülemiste keskusesse,kus liitus meiega Margus. Ülemistelt sai Margus endale nii mõnedki eluks vajalikud asjad. Nii möödus tunnike. Edasi vurasime telki peale laadima. Siis sõitsime Kristiine Keskusesse, kust vahetasime endale veel raha ja võtsime ühes Marise. Edasi pidime minema Laagrisse, kuid ette jäi Super Netto. Nii otsustasime toidukraami osta. Kell juba 13 ja minul kõht hirmus tühi!!!
Lõpuks viimasest toredast poest osteti rogainiks tarvilik turgutuskraam. Ning mina vitsutasin autos juba kodujuustu.
Õnneks said kõik ostud tehtud ja seiklejad kodudesse aidatud.
Ise pidin veel moosi keetma ja poisid vanaema juurde maale viima, autot koristama ja asju pakkima. Moosiga oli lihtne. Poisid jõudsin ka kella 19-ks maale viidud. Auto koristamise lõpetasin kell 22, sest vihm takistas vahepeal minu tööd. Poole 23 paiku käisin veel Marise juurest läbi ja võtsin tema kotid ka auto peale, sest Maris pidi Eva-Liisaga ise sadamasse minema. Oma asjade pakkimise lõpetasin alles kell 1. Ja hirmus lugu und ka ei tule. Siis mõtlesin veel kõikide nende asjade peale, mis mul tarvis võib minna jne. Nii mõnigi asi tuli veel meelde, mis ununenud oli.
...ja kell helises ootamatult kell 5.
Riina juures pidin olema 5.45. Margus pidi stardivalmis olema kell 6. Loomulik, et mõned asjad viibibad ja nii ongi. Reisimisel on oluline pakkimine. Nii sain ma seda palju kordi teha.
Juhtub ka nii, et kui kuidagimoodi ei saa, siis kuidagi ikka saab. Sadamasse jõudsime kenasti.
Hommikul mul isu ei olnud. Paar banaani sai söödud. Ettenägelikult võtsime endale laevas hommikusöögi ja selleks ajaks oli ka söögiisu tekkinud. Orienteerujaid oli laevas piisavalt, kõigil sama missiooon. Kõik on rõõmsad ja elevil.
Meie esime sihtpunkt oli Kuopio, kus pidime ööbima.