30. august 2009

29.august- EMV tavarajal Vastseliinas

Tavaraja jooksuga võib rahule jääda, ilm oli ju kena.
Kuigi saanuks ikka paremini. Stardi positsioon polnud ka kõige kehvem, kuid 1kp -103, oli müstika. Läksin rahulikult, nii nagu Urmas enne starti õpetas, mööda reljeefi, üle soo ja ootan, et millal kõrgem koht tuleb. Kuid seda nagu ei tulnudki. Läksin seni, kuni kraav ette jäi. Siis selgus, et olen liialt ära kaldunud. No ja siis läksin punktist väga lähedalt mööda, kuni sihini. Vähemalt kindel koht, kus olen veel veidi pusimist ja saingi selle kivi kätte. Sammaldunud ta oli, nii nagu infos mainitud. Veidi enda kirumist ja tubli 6 minutit viga ja siis oleksin peaaegu vales suunas sibama hakanud. Järgmised punktid läksid libedalt. Hea punkt oli 4-49, mis väga hästi peidus. 6-64-st 7-65-dasse otsustasin joosta mööda teed ringi. Punktist välja jooksmine eriti ei õnnestunud ja hakkasin 8-67 liialt vara otsima. 10-85 sattusin Merikesega kokku, kes startis minut 6 minutit hiljem. Kurbusega pidin tõdema, et olen 6-10 minutit viga teinud. Enne 13-32 nägin veel Kerstit. Tempokalt jõudsin lõpuni joosta, Merikest maha raputada ei suutnud ja niikuinii oli tal minu ees edumaa. Seetõttu ma erilist tulemust ei oodanud. Ja kuna peale finiseerimist polnud ka meie klassi tulemusi veel väljas, siis kolmandaks jäämine oli mulle üllatus.
http://www.okvoru.ee/html/2009/EMV/web/split_1_N35.htm

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar