19. juuli 2013

Olla või mitte olla....

 Elu on vahel karm, kuid alati mitte õiglane.
Aive Tartu
Ei taha uskuda...
Uskumatu,et lahkusid me juurest,
uskumatu, et sa läksid ära.
Enam ei kuule su naeru tuules,
enam ei näe su silmade sära.

Ei taha ma uskuda veel,
et see kaotus on tõeline.
Kuna alles olid sa eluteel,
nii õnnelik ja naerusuine.

See ei saa ju olla reaalsus,
liiga raske on seda uskuda.
Kuhu kadus mõistlikkus,
ei suuda sellega leppida.

Kõik nii kiiresti juhtus,
üks hetk ja kadunud.
Lootuse südamest uhtus,
rõõm minust on lahkunud.

Niigi valus on mõelda,
et enam ei ole sind..
Veel valusam on öelda,
et jätnud oled meid….
Kuid vaatamata raskustele, mis elutee mulle  kaasa toob. Olen mina  veel siin ja selle üle õnnelik.
 

6 kommentaari:

  1. Tervist. Tunnen huvi, kes on selle teose tegelik autor. Kas Te teate?

    VastaKustuta
  2. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta
  3. Tere, kahetsusega teatan, et alles täna märkasin siin ootavaid kommentaare. Ühe ka juhtumisi kustutasin. Luuletuse autor on Aive Tartu, mis on ka luuletuse alguses kirjas.Olla või mitte olla, ei ole luuletusega kuidagi seotud ja ei ole ka pealkiri.

    VastaKustuta
  4. Tervist. Aive Tartu ei ole kindlasti selle luuletuse autor, see pole kahjuks võimalik, kuna mina olen selle luuletuse tegelik autor. Mul on kahju, et Teile on antud informatsioon, mis ei vasta tõele. Kui Teil puudub usk minu sõnade õigsusesse, siis palun kasvõi googeldage seda luuletust, saate sealt kuupäevalised ning hoopis teise nimega faktid.

    Samuti soovin Teid tänada, et olete leidnud minu luuletusele koha siin blogis. Tore on näha, et inimesed hindavad nüüdsest rohkem luulekunsti :)

    VastaKustuta
  5. Tere Maivis.
    Ma ei saa enam aru, mis toimub!? Kirjutasi, et tekkis eksitus ja Aive ei ole luuletuse autor ja kindlasti ei ole ta ka ise selleks ennast pidanud. Mina sain lihtsalt tema postitusest aru, et see on tema oma, sest ta ei olnud viidanud, et see tema oma ei ole. ja kuna luuletus mulle samuti meeldis, siis paningi ta siia. Mida ma veel tegema pean? Sulle meeldib, et luuletus on leidnud siin kajastamist ja samas Sulle ei meeldi, et ta tegelikult siin on. Mina tean nüüd, kes on autor, aga ega tegelikult ju ei tea ka. Samuti teab luuletuse kirjutaja, et ta on selle kirjutanud. Need, kes minu postitusi loevad ilmselt väga ei uuri, kes selle luuletuse kirjutas.
    Edu!

    VastaKustuta
  6. Annan teada, et kustutan homme selle postituse.

    VastaKustuta