14. juuli 2013

27.juuni- Kandla

Olen juba kolmas päev Saaremaal ja et orienteerumine ära ei ununeks, siis päevakule. Minule uus maastik ja siinmail ka teine kord kaardiga metsa minek. Kes selle kaardi küll valmis nikerdas!? Seda polnud kohapeal võimalik tuvastada, kuid kõrgusijooned olid vägagi segased ja nii mina metsaga pikemalt tutvusin ka. Kuid kokkuvõtteks oli krossijooks ja vaatamata minu mega puhkepausile polnud ma viimane. Hiljem selgus,et kaart on aastast 98,kuigi veidi korrigeeritud. Siit ka kaardinäide. Start ja finis asusid tänagi samas kohas. Õhtul tegin kerge lõdvestusjooksu Kalja matkarajale. Info ütleb küll,et liigu mööda sinist tähistust, kuid see on kahjuks halvasti nähtav. Nimelt kui jõudsin esimese kurisuni ja püüdsin silmata selles kõrges heinas kuhu edasi peab minema, siis mina küll ühelgi puul märki ei näinud. Nii koperdasin seal ojakeste vahel, õnneks oli kuivem periood.lahe oli vaadata kuida vesi lihtsalt kaob maa alla. Eelmisel aastal külastasin sama matkarada, kuid siis oli vett rohkem ja ojast edasi polnud võimalik minna. Võtsin siis suuna metsa ja vaatasin seal ringi, et äkki see rada siiski läheb kuskil edasi. No läkski.Sain uuesti rajale.  Need kurisud on ikka võimsad asjad, kevadel ja sügisel oleks siin täitsa põnev. Eile jooksin Pidulast Karujärve poole ja tutvusin Dejevo ( tasub lugeda) puhkeala ümbrusega. Suusarajad olid kohati maasikatega kaetud, ei saanud neist mitte üle joosta. Sõin, jooksin ja jälle sõin. Pidulasse jooksin esmalt mööda kruusateed, kuid seal keerutasid autod suure tolmupilve liiga üles, nii suundusin metsa alla.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar