11. aprill 2013

11.aprill- Rannapark

Kuidagi traditsiooniks on saanud, et  vähemalt esimesel Pärnumaa neljapäevakul saab osaletud. Lihtsalt juhtub nii. Seekord võtsime koos Märteniga teekonna ette. Plaanisime küll, et hakkame varakult sõitma, kuid koperdasime siin ja seal ja enne kuust jõudsime Pärnu. Pärnu- Jaagupi kandis nägime teeservas toonekurgesid toitu otsimas. Prr. Kahju neist.
No ja kui kohale sai juba tuldud, siis võtsime pikema raja. Mina punusin ees ja Märten hakkas mind jälitama. Mina loomulikult ei saanud pargiteedest ja puudest midagi aru, nii jõudis Märten teise punkti enne kui mina. Punkti 3-33, tegin mina vist pikema teevaliku, kuid jõudsin sinna enne Märtenit. Rohkem ma teda ei näinud. Lumes jooksmine tegi jalad ruttu märjaks ja ega enam väga ei vaadanud ka kuhu astud, ikka lompi. Rannaliivas oli raske joosta, lumes veel kehvem. Liivas joosta olnuks super, kui vaid miinus kraadid oleksid. No jah, kaardil olid ju kõik punktid ja oma raja pidi ise ühendama. Nii ajasid mitte vajalikud punktid mind veidi segadusse. Sest hirmsasti käisin ka teistes punktides, mida polnud vaja läbida. Raja lõpus oli minu viimane punkt 55, kuid kaardilt vaatasin 56 punkti legendi ja see ei tahtnud kuidagi sobida. Loogiline, et jooksin oma punktist mööda ja siis jälle tagsi ja vaatan punkt on puu. Kuidas? Vaatan siis uuesti legendi:55- puu, mis puu. Mida mina siis vaatsin!? Selle koperdamisega kaotasin hulga aega ja nii sain Märtenilt 11 sekundiga tuupi. Nii sõin mina bensiinijaamast ostetud 4 saiakestest ära kolm. Ja Märten ei protestinud sugugi.
Esialgsed tulemused

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar