9. märts 2013

2.-3.märts- Haanja

Märts on käes ja laupäeval oli Haanjas imeline päiksepaisteline päev. Kuigi jah, tuul puhus siisi jäiselt. Poisid suusatasid ja minu ülesanne oli hooldetiimis osalemine. Hanged on siinkandis ikka metsikud. Autoparklast vonkles tunnel, mis küllalt kitsas tundus ja viis Suure Munamäe tipu poole. Selliseid hangesid mäletan lapsepõlvest, kui see kuidagi tavaline oli. Kui poisid suuskasid, siis mina ronisingi Suure Munamäe tippu ja nautisin vaadet. Talvel polnudki ma veel siia sattunud. Teisel päeval oli start Suure Munamäe jalami põhjapoolsel küljel. Sealt lähedalt on võimalus ka autoga Suurele Munamäele sõita. Mida ka üks naisterahvas oma autoga püüdis teha ja üritas sinna sõita tagurpidikäiguga. Ma ei tea kaua ta seda katsetas,mina jälgisin seda vaatepilti oma 15 minutit. Tundus, et ta teeb seda igal nädalavahetusel, sest ta juhtumisi töötas Suure Munamäe tornis. Poiste stardid venisid kuidagi pikaks. Markus startis enne 12 ja Märten veidi peale kella 13. Ootamine hakkas juba väsitama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar