10. veebruar 2013

Sadu, sula, sadu ja jälle sula

Ilm pole just suurepärasem sellel nädalal, kuid jooksmiseks küllalt soodne. Kahjuks paaril päeval ma jooksma ei jõudnudki. Reedel pidin poistega teatrisse minema, kuid Märten ja Markus otsustasid, et suusatamine on põnevam ja sõitsid hoopis Soome nädalavahetuse treeninglaagrisse. Kus said suusatada ja ka orienteeruda. Õnneks sain piletitele kiirelt uued omanikud. Sõbranna Riina Kehrast ja Kristina õde Kaie olid väga õnnelikud, et ma nad teatrisse Cancuni vaatama kutsusin. Mihklile on etendus veidi igav, õigemini teema ei olnud tema jaoks hetkel oluline. Aga, et kohvikus sai kooki ja mahla, vot see on tema jaoks superluks. Laupäeval oli luuvalupäev ja sellel päeval oli soovitav üldse mitte midagi teha ja see üldjoones spordi vaatevinklist mul ka õnnestus. Kui eelmisel nädalal põdesin, et kaal ei taha alla minna, siis ma muret tundma ei pea. Tõde selgub siiski teispäeval. Reedel lõppes antibiootikumikuur, mis mu seedimise täiesti peapeale keeras. Teatris ja tööl sai teatuid uksi üpris tihedasti kasutatud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar